#1 Za YouTube Reklamiranje

YouTube je najveća video platforma na svetu sa preko dve milijarde aktivnih koristnika na mesečnom nivou. U proseku svaki korisnik na ovoj platformi prevede skoro 12 minuta svakoga dana, što je čini savršenom platformom za Vaš sledeći marketinški poduhvat.

Kako funkcioniše YouTube reklamiranje?

YouTube je video platforma koja je 2006. godine kupljena od strane Googla, tako da se iz tog razloga reklame za YouTube pokreću sa platforme koja se zove Google Ads. Za pokretanje YouTube reklama Vam je za početak potreban YouTube kanal za Vaš biznis. Nakon što kreirate Vaš YouTube kanal, potrebno je da povežete Vaš nalog za Google Ads sa Vašim YouTube kanalom kako bi mogli da plasirate reklame i plaćate YouTubeu da ih prikazuje Vašoj ciljnoj grupi. Sledeći korak je objavljivanje Vašeg video snimka na YouTube, jer će on biti korišćen kao Vaša reklama. Postoji nekoliko vrsta YouTube reklama, ali su dve najpopularnije TrueView Ads i Bumper-Ads. TrueView Ads su one duže reklame koje možete da preskočite, dok su Bumpers Ads kraće reklame od svega 6 sekundi koje ne možete preskočiti. I jedne i druge imaju svoje prednosti i mane.

Da li se YouTube reklamiranje isplati?

Da li svi ti pregledi nešto znače?

Zavisi. YouTube reklame mogu biti neverovatno efikasne za Vaš biznis, pre svega za proširivanje svesti potrošača o Vašem proizvodu.

Video reklame znaju biti mnogo dimaničnije od statičnih baner reklama, ali samim tim mnogo skuplje za izradu. Set banera se može napraviti za svega 15 minuta, dok s druge strane priprema video snimaka za reklame može biti jako skupa i zahtevati mnogo više vremena.

YouTube reklame su neverovatno efikasne za atraktivne proizvode poput nakita, cipela, garderobe, nameštaja, hrane, grickalica i drugih, dok kod usluga koje su više "naćiću ih kad mi budu potrebni" poput vodoinstalatera, električara, knjigovodstvenih agencija i sličnih - znaju biti nepotrebne i suvišne. Za takve biznise su bolje standardne Google reklame.

Koliko košta YouTube reklamiranje?

Kroz naše iskustvo, uspeli smo da primetimo da YouTube reklame ostvaruju najbolje performanse sa budžetima većim od 400 € na mesečnom nivou. Ukoliko nemate ovako veliki budžet, možda je bolje da se oprobate u nekom drugom vidu reklamiranja, jer YouTube reklame imaju i visoku cenu pokretanja kampanje, zbog skupe izrade video snimaka. Ukoliko nemate dobar snimak koji će da probudi radoznalost kod potrošača, bolje da se i ne oglašavate. Samo ćete stvoriti negativnu svest o Vašem brendu. Snimak mora biti visokokvalitetan da bi uošte dao neke rezultate i ostavio pizitivan utisak. Osim toga potrebno je oglašavati se barem 3 meseca kako bi se testiralo nekoliko drugačijih pristupa u reklamiranju i ciljnih grupa. Za sve to je potrebno odvojiti vreme i resurse. Naša naknada za vođenje YouTube reklama kreće od 100 € na mesečnom nivou uz minimalan ugovor na 3 meseca.

Vlasnik sam servisa za pranje tepiha i nameštaja. Sarađujem sa AM marketingom skoro dve godine. Jako sam zadovoljan sa njihovim uslugama u oblasti reklame. Posao sam utrostručio u to vreme. Tako da, svaka preporuka od mene!

Steve Krug

javite se za besplatnu konsultaciju

Vreme je za YouTube revoluciju Vašeg brenda.

rent a car beograd    Hikari shears    Meridianbet    sportska kladionica   ls 1 intake manifold