#1 Za SEO Optimizaciju Sajta

SEO optimizacija sajta je proces podizanja Vašeg sajta na sam vrh Google pretraživača, ali BEZ plaćenih reklama. Ne dajete novac na Google oglase, a pozicionirani ste na najbolje pozicije. Uz sve to, ako se nalazite na vrhu Googla bez oglasa, dobijate najveći broj klikova, tačnije u proseku 32 klika na svakih 100 pretraga, dok plaćeni oglasi dobijaju u proseku negde oko 14 klikova na 100 pretraga. Da sumiramo - više klikova, manje investicije i 0 dinara za reklame.

Šta je SEO optimizacija sajta?

SEO optimizacija sajta je termin koji sudeći po internetu ima 100 različitih značenja. Mi ćemo to objasniti prosto i jednostavno. SEO optimizacija sajta je pre svega jedan proces koji se ne dešava preko noći. To je proces koji ima za cilj, da vremenom plasira Vaš sajt na vrh Google pretraživača za određene ključne reči, ali bez reklama. To u suštini znači da kada neko ukuca ključnu reč koja je bitna za Vaš biznis (npr: "Prodaja bojlera Beograd") Vaš sajt će se naći na vrhu Gugla, ali bez plaćenih reklama. Bez onoga što kaže "Ad" ili "Oglas", tako da ne plaćate ništa Googlu, a dobijate ogroman broj kvalifikovanih posetilaca na Vaš sajt. Što je veća konkurencija za SEO optimizaciju, to je proces SEO optimizacije teži, pa za neke biznise se može doći na vrh Googla za svega 3 meseca dok za neke sajtove taj proces može da traje više od 12 meseci. SEO optimizacija takođe NE PRESTAJE onda kada se dođe na vrh Googla, već se i tada nastavlja kako bi se to mesto zadržalo i sprečilo da Vas konurencija prestigne.

Kako izgleda proces SEO optimizacije sajta?

Put od "nevidljivog" do #1 na Guglu.

AM marketing agencija ima jedinstven RENT proces SEO optimizacije koji ćemo ovde pokušati ukratko da objasnimo.

Dakle, prvi korak SEO optimizacije jeste postarati se da "temelj" bude jak, odnosno da tehnička optimizacija bude jasna i prezicna. To znači da pripremimo Vaš sajt kako bi ga Google sa lakoćom pročitao i shvatio kakve je on sadržine i za koje ključne reči treba da se rangira. Razmislite malo. Ako kuća ima loš temelj, pre ili kasnije će se srušiti. Isto tako važi i za Vaš web sajt. Krucijalno je objasniti Googlu na koji način Vaš web sajt treba da se čita i omogućiti mu jednostavnost i dostupnost za lako pregledanje. To znači da sajt treba biti: indeksiran na Google Search Console, da ima jasan Sitemap.xml, da ima siguran SSL protokol, da ima brzinu ispod 4 sekunde, da je mobile friendly i da nema broken outbound i inbound linkove.

Sledeći korak SEO optimizacije je optimizacija UX. To znači da sajt treba da se prilagodi potrebama posetilaca kako bi ih što duže zadržali na sajtu. Hajde da razmislimo malo. Ako Google primeti da je Vaš sajt posetilo 100 ljudi, ostalo na njemu svega 2-3 sekunde i otišlo - kakav signal to daje Googlu? To znači da je Vaš sajt bezveze. Ljudi bukvalno beže od njega. Ali ako oni ostaju po 2-3 minute, to signalizira da Vaš sajt ima koristan sadržaj i da zaslužuje da se bolje rangira. To predstavlja proces UX optimizacije. Da što više zadržite posetioce na Vašem sajtu.

Treći korak SEO optimizacije sajta je optimizacija ključnih reči. Šta to znači? To znači da na jasan način signaliziramo Googlu za koje ključne reči naš sajt treba da se rangira. Ako Vaš sajt prodaje balone, onda znači da on treba da se rangira za ključnu reč "prodaja balona", a ne za "veganski recepti za torte". Kroz ključne reči, meta tag-ove, URL-ove, headinge, tekstove, itd. signaliziramo Googlu kakav je sadržaj Vašeg sajta kako bi on znao na koji način da ga plasira na pretraživače.

Četvrti korak SEO optimizacije sajta je pribavljanje backlinkova. Ovo je najteži deo. To znači da mi treba da nalazimo sajtove koji će linkovati nazad do Vašeg sajta za ključne reči za koje treba da se rangiramo. Za ovo postoji prosta filozofija od strane Googla. Ako 10 000 kvalitetnih sajtova linkuje do Vašeg sajta - Vi zaslužujete da se rangirate na vrhu Gugla. Naravno ovo je mnogo kompleksnije i postoji mnoštvo faktora o kojima treba voditi računa kao što su: da li je link do follow ili no follow, DA, PA, spam score, broj outbound linkova, anchor text, itd, ali jednostavno objašnjeno - to je proces prikupljanja kvalitetnih linkova do Vašeg sajta.

Ovo je ukratko i pojednostavljeno proces SEO optimizacije sajta.

Da li se SEO optimizacija sajta isplati? Zavisi. Ako potrošači generalno "Gugluju" Vaš proizvod ili uslugu - onda se SEO i te kako isplati. Međutim ako imate proizvod ili uslugu koji niko nikada ne kuca na Google, onda Vam je to bačen novac. Primera radi - da li se isplati SEO optimizacija za proizvođača selotejp traka? Naravno da ne. Ko još "Gugluje" selotejp trake da bi ih kupio preko Googla? Međutim ako imate servis klima uređaja, onda je to potpuno drugačija situacija. Hiljade i hiljade potrošača svaki mesec "Gugluje" servise klima uređaja, tako da se za ovu industriju SEO optimizacija definitivno isplati zato što donosi hiljade i hiljade kvalifikovanih posetilaca na web sajt. Tako da sve zavisi od toga da li se Vaš biznis "Gugluje" ili ne "Gugluje". Ako se bavite poslom koji bi neko ukucao na Googlu da ga pronađe - onda je SEO optimizacija prava stvar. Prost test - pitajte prijatelje da li bi "Guglovali" Vaš proizvod ili uslugu. Ako kažu "da" - javite nam se za SEO optimizaciju, i to odmah.

SEO VS Google reklamiranje - šta se više isplati?

Oba. SEO optimizacija sajta je zapravo najbolja uz Google reklamiranje. Zašto? Zauzimate ubedljivo najveći prostor na Googlu. Google oglasi u proseku dobijaju negde oko 14% klikova od ukupnih pretraga, što znači da ako neko pretraži Vašu ključnu reč 100 puta dobićete oko 14 klikova. Dobro SEO optimizovan sajt pri vrhu Google dobija negde oko 32%, što znači 32 klika na 100 pretraga. Pojedinačno dobijaju 14% i 32% a zajedno - 46%.To u prevodu znači da na 100 pretraga dobijate oko 46 klikova. Prosta matematika. Što više mesta na Googlu zauzimate, dobićete više klikova i imaćete veći profit. Prosto i jednostavno. S druge strane, Google reklamiranje ima brži povraćaj na investiciju zato što se ODMAH nalazite na vrhu Googla dok Vam budžet ne istekne, dok proces SEO optimizacije može da traje mesecima, ali onda kada dođete na vrh Gugla imate mnogo veći povraćaj na investiciju u odnosu na Google reklame. Sve zavisi koliko ste spremni da čekate i ulažete.

Koliko košta SEO optimizacija sajta?

Cena SEO optimizacije sajta zavisi od toga kakva je konkurencija. Ako Vam je teška konkurencija - SEO optimizacija traje duže i cena je veća. Ukoliko Vam je konkurencija slaba i nema mnogo SEO optimizovanih sajtova, cena SEO optimizacije je dosta povoljnija i naravno brže se dolazi do najboljih pozicija na Google. Kod nas se cena SEO optimizacije kreće od 250 € na mesečnom nivou uz obavezan ugovor na minimum 9 meseci, zato što je potrebno odvojiti dosta vremena za SEO proces. Takođe, aktivnosti koje mi uradimo danas, Google ume da primeti tek za 30 do 60 dana, zato što mu je toliko potrebno da "pročitata" promene na sajtu. Ako želite da znate koliko bi koštala SEO optimizacija za Vaš web sajt - javite nam se, kako bismo Vam precizno objasnili uslove i definisali cenu, zato što je svaki sajt i biznis priča za sebe.

Vlasnik sam servisa za pranje tepiha i nameštaja. Sarađujem sa AM marketingom skoro dve godine. Jako sam zadovoljan sa njihovim uslugama u oblasti reklame. Posao sam utrostručio u to vreme. Tako da, svaka preporuka od mene!

Steve Krug

javite se za besplatnu konsultaciju

Hajde da plasiramo Vaš web sajt na vrh Googla.

rent a car beograd    Hikari shears    Meridianbet    sportska kladionica   ls 1 intake manifold