+381 65 88 44 780ViberWhatsapp

#1 Za Social Media Management

Social media management u prevodu znači upravljanje Vašim društvenim mrežama - počev od Instagrama i Facebooka pa sve do LinkedIna, Pinteresta, Twittera ili Snapchata.

Zašto je social media management bitan?

Social media management ima krucijalnu ulogu u odnosu sa potrošačima. Zašto? Zato što su baš oni koji su zainteresovani za Vaše proizvode ili usluge - ti koji prate, lajkuju i shareuju Vaše objave na društvenim mrežama. Vaši pratioci su Vaši potencijalni kupci. Iz tog razloga je od ključne važnosti da sve slike, tekstove, način komunikacije bude u skladu sa Vašim brendom. Dobar social media management pretvara sve Vaše pratioce u kupce, dok ih loš način vođenja društvenim mreža odbija od Vaših proizvoda i daje priliku Vašoj konkurenciji da ih osvoji. Ako sve odigrate kako treba, pretvorićete Vaše pratioce u doživotne kupce.

Za koga je social media management namenjen?

Ko ima najveće benefite od društvenih mreža?

Benefite od društvenih mreža imaju svi. Međutim, glavno pitanje ovde je razumeti KOJA društvena mreža ja prava za Vas.

Ukoliko imate proizvode koji su namenjeni fizičkim licima onda je Instagram i Facebook pun pogodak za Vas.

S druge strane, ako imate proizvod koji je namenjen pravnim licima onda je za Vas bolja opcija LinkedIn zato što je to "poslovna" društvena mreža gde se priča o biznis svetu.

Tako da, ako imate frizerski salon - za Vas je Instagram i Facebook"pun pogodak". Ako imate softver koji pomaže građevinskim firmama da prate operativne postupke na gradilištu - LinkedIn je pravi izbor za Vas.

Sve zavisi od toga ko su Vaši potrošači, kupci ili klijenti.  Tek kada njih razumete možete sa sigurnošću znati koju mrežu da izaberete.

Šta sve podrazumeva social media management? Social media management podrazumeva kompletno vođenje Vašeg nastupa na društvenim mrežama. On podrazumeva kreiranje plana za deljenje na društvenim mrežama, dizajniranje slika i vizuelnih rešenja, pisanje tekstova za društvene mreže, odgovaranje na pitanja, komentare i vođenje dvosmerne komunikacije sa Vašim fanovima. Osnova drušvenih mreža je baš to - KOMUNIKACIJA. Mnogi brendovi ignorišu poruke ili komentare na profilima - što je iz našeg iskustva KATASTROFALNO loše, zato što sve svi osećaju sjajno kada vide da je određeni brend odgovorio na njihovu poruku ili komentar. Kada pratioci primete da brend komucira sa njima, oni postaju lojalni tom brendom, imaju više poverenja u njega i postaju Vaši "brend ambasadori". Iz tog razloga je od presudne važnosti imati dvosmernu komunikaciju sa svim pratiocima i fanovima.

Social media management VS reklamiranje na društvenim mrežama

Social media management predsavlja vođenje profila na Vašim društvenim mrežama. To znači da je deo social media managementa postavljanje objava, odgovaranje na komentare, poruke i slično. Reklamiranje na društvenim mrežama predstavlja plaćanje određenoj platformi poput Facebooka, LinkedIna ili Instagrama kako bi prikazivao Vaše reklame ciljnoj grupi koju ste definisali. Reklamiranje i social media management su dve odvojene stvari i najbolje funkcionišu u kombinaciji - kada Vam se i vode svi profili i kada postoji reklamna kampanja za isti brend na tim društvenim mrežama.

Kolika je cena social media managementa i da li se on isplati?

Social media management se može višestruko isplatiti ukoliko se on radi na pravi način. Razmislite malo ovome na tren. Skoro svako zna da igra košarku. S druge strane nije svako Michael Jordan. Tako je isto i kod vođenja društvenih mreža. Skoro svako zna da vodi profile na društvenim mrežama i okači po neku objavu tu i tamo. Takav pristup Vam neće biti preterano isplativ. Međutim profesionalci vode Vaše društvene mreže prateći proveren i testiran plan i tek onda to može biti višestruko isplativo. Naše cene vođenja društvenih mreža se kreću od 200 € na mesečnom nivou, po mreži, uz minimalni ugovor na 6 meseci, zato što je toliko potrebno da bi se ostvario dobar rezultat.

Vlasnik sam servisa za pranje tepiha i nameštaja. Sarađujem sa AM marketingom skoro dve godine. Jako sam zadovoljan sa njihovim uslugama u oblasti reklame. Posao sam utrostručio u to vreme. Tako da, svaka preporuka od mene!

Steve Krug

javite se za besplatnu konsultaciju

Vreme je da se fanovi pretvore u verne kupce.